همه چیز در مورد چهره ها

چی شد؟

افراد به دلایل مختلفی حالت چهره دارند، اما حالت چهره دقیقاً چیست؟ زن و شوهر چه کار می کنند؟ چرا کرم روی پوست مالیده می شود و پاک می شود؟ چرا مراقبت منظم از صورت انجام دهیم؟

فیشال یک روش درمانی چند مرحله ای است که برای مراقبت از پوست استفاده می شود. صورت پاک کننده، لایه برداری، تغذیه و مرطوب کننده پوست است. در نتیجه پوستی سالم تر و جوان تر به نظر می رسد. همچنین یک برنامه روتین مراقبت از پوست دریافت خواهید کرد. فیشال ها زمانی که به طور منظم انجام شوند بهتر عمل می کنند. بهتر است یک متخصص شناخته شده و شایسته انتخاب کنید. معمولا یک آرایشگر می تواند این کار را انجام دهد، اما دانش خاصی در این زمینه ندارد. متخصصان در ماساژ و صورت تخصص دارند. بنابراین شما می توانید آنها را انتخاب کنید. درمان صورت دومین روش مراقبت از پوست بعد از ماساژ است.

مراحل اولیه صورت

ماشین تفاضل خام شکل 1

مشاوره: فیشال با یک مشاوره شروع می شود. در مورد مشکلات پوستی، رژیم غذایی، مصرف آب، داروها و محصولات باید با پزشک خود مشورت کنید. Retin-A و سایر داروهایی که روی پوست شما تأثیر می گذارند. این همان چیزی است که کارشناس پرسید.

آماده‌سازی: متخصص معمولاً پتو را دور بازو می‌پیچد و سپس آن را با قلاب و حلقه محکم می‌کند. سپس اتاق را ترک می کند تا شما را راحت کند. برخی افراد قبل از پوشیدن پتو همه لباس های خود را در می آورند و برخی از افراد شلوار و لباس زیر خود را می پوشند. مقدار پانسمان بستگی به متخصص و پروتکل دارد.

تمیز کردن: افراد حرفه ای معمولا موها را با حوله یا برس مو جمع می کنند. اولین قدم این است که با پنبه یا اسفنج تمیز کنید. اکثر متخصصین صورت یک پاکسازی مضاعف انجام می دهند.

معاینه و پاکسازی پوست: چه آرایش داشته باشید چه نباشید، متخصص پوست پوست شما را به طور کامل معاینه می کند. ابتدا متخصص نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس یا نرمال) و شرایط محیطی (آکنه، جوش سرسیاه، سرسفید، پیری، آفتاب سوختگی، کم آبی) را بررسی می کند. سپس با توجه به وضعیت پوست شما، محصولات و درمان های مناسب را انتخاب می کنند.

بخار: بیشتر فیشال ها با بخار انجام می شود. لایه برداری پوست، جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد. اگر پوست شما حساس است نباید از بخار استفاده کرد.

لایه برداری: در لایه برداری از مواد شیمیایی یا مکانیکی استفاده می شود. لایه برداری مکانیکی روشی برای از بین بردن سلول های مرده پوست است. این نوع لایه برداری در هنگام بخارپز نیز انجام می شود. در لایه برداری مکانیکی با استفاده از آنزیم ها و اسید، پیوند بین سلول های پوست از بین می رود. درمان آنزیمی نیز در حین دم کردن انجام می شود. لایه برداری های شیمیایی قوی که شدت آنها متفاوت است می تواند یک درمان مستقل یا بخشی از یک صورت باشد.

استخراج: استخراج به معنای از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید است که بستگی به توانایی فرد دارد. این درد در پوست قرمز یا نازک است. اگر این کار به درستی انجام نشود، می تواند به پوست آسیب برساند.

ماساژ صورت: پوست صورت را تسکین می دهد و گردش خون را تحریک می کند.

ماسک صورت: ماسک به نوع و وضعیت پوست بستگی دارد. در طول عمل، پزشک در اتاق می نشیند و صورت شما را اسکن می کند. اگر دکتر شما را تنها بگذارد خوب نیست.

مراحل پایانی: متخصص تونر، سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب (در صورت آفتابی بودن هوا) روی پوست شما اعمال می کند. در نهایت متخصص راه هایی را برای مراقبت بهتر از پوست به شما نشان می دهد. برخی از افراد این مرحله را دوست ندارند، اما در کل به پوست شما کمک می کند.

قیمت محصولات مراقبت از صورت بسته به محل تولید آنها متفاوت است.

فرکانس چهره

فیشال از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بهتر است ماهی یک بار انجام شود، زیرا پوست این زمان را برای بازسازی نیاز دارد. بهتر است حداقل چهار بار در سال و با تغییر فصل انجام شود. اگر آکنه دارید این کار را بیشتر انجام دهید. در غیر این صورت یک بار در ماه کافی است. اگر پوست حساسی دارید، می توانید فرکانس را افزایش دهید.
 

انواع روش های درمانی صورت کلاسیک اروپایی

پوست صورت چیست؟

چهره های مختلف می توانند شما را گیج کنند. ضد چروک صورت، اکسیژن صورت یا پاک کننده صورت کدام بهتر است؟ زیاد نگران نباش صورت کلاسیک اروپایی انواع مختلفی دارد. این نام ها بر اساس رویه های مختلفی انتخاب می شوند. اگر ظاهر اشتباهی را انتخاب کنید، یک متخصص خوب در این زمینه به شما کمک می کند.

مینی فیشال نیز یک درمان سی دقیقه ای است. با ویتامین C و محصولات مناسب برای پوست می توانید یک صورت ضد چروک داشته باشید. اکسیژن رسانی صورت با بخار اکسیژن خالص انجام می شود. در کلاژن صورت، ورقه های کلاژن روی پوست قرار می گیرد. درمان های ضد چروک صورت نیز از طریق کشیدن صورت انجام می شود.
 

مراجعه به منبع; دوره فیشیال پوست صورت در تهران فاطمه حبشی